مدلهای شاد و عکسهای مدل مانتو سنتی

مدلهای شاد و عکسهای مدل مانتو سنتی
عکس , عکس خفن , عکس های خفن
مرتب کردن کمد لباس لباس‌ها را طوری در کمد قرار دهید که لباس‌های پر مصرف در دسترس باشند. کف کمد را می‌توانید به کفش‌ها و پوتین‌ها اختصاص دهید. آنها را تمیز و مرتب بچینید. بهتر است چکمه‌ها و پوتین‌ها را روی یک میله چوبی وارونه قرار دهید تا خشک نشوند. برای جوراب‌ها و جوراب شلواری‌ها می‌توانید از یک کیسه یا جاجورابی استفاده کنید و آن را به داخل در کمد بیاویزید. درست است که کمد لباس در معرص دید نیست، اما این دلیل نمی‌شود که نامرتب باشد. کمد لباس را با بوگیرهای خوشبوئی که به همین منظور به فروش می‌رسد خوشبو کنید و هرگز لباسی را که تازه از تن بیرون آورده‌اید فوراً در کمد نگذارید.
مدل مانتو , مدل مانتو جدید , عکس مدل مانتو
یکی دو ساعت صبر کنید و بعد آن را در کمد قرار دهید. کفش‌ها را نیز پس از دو ساعت در جای خود بگذارید. لباس‌ها را پیش از آویزان کردن اطو بزنید. اگر دکمه‌ای افتاده است آن را بدوزید. اگر نیاز به ترمیم دارد، لباس را داخل کمد نگذارید. اول اشکال آن را رفع کنید. هرگز لباس‌های بافتنی را آویزان نکنید. آنها را تا کنید و در کشو لباس بگذارید و لابلای آنها کاغذهای نازکی قرار دهید. چون مد لباس چرخشی دورانی دارد، ممکن است لباس چند سال پیش دوباره مد روز شود. پس لباس‌های خود را خوب نگهدارید تا به موقع بتوانید مورد استفاده قرار دهید. بعضی لباس‌ها در تمام فصول قابل استفاده هستند مثلاً یک بلوز سفید نخی یا ابریشمی در تابستان به تنهائی و در زمستان با ژاکت و کت پوشیده می‌شود.
مدل مانتو آپامه , مدل مانتو آپامه جدید , عکس مدل مانتو آپامه
این قبیل لباس‌ها را طوری قرار دهید که همیشه در دسترستان باشند.  نرم و خشن تضاد همیشه جذاب است. دلیلی ندارد که اجناس نرم و لطیف با جنس‌های زبر و خشن هماهنگ نشوند. مثلاً یک بلوز ابریشمی را می‌توانید با یک کت چرم یا مخمل و یا پشمی ظریف بپوشید. دوستان تان راضی و شاد به نظر می رسند، اما چیزی در رفتارشان هست که شما را اذیت می کند. هر چه بیشتر به کارهایشان فکر می کنید خشمگین تر می شوید، اما با خشمگین شدن نمی توانید چیزی به دست آورید. بهتر است خودتان را برای مدتی در حاشیه قرار دهید. برای تغییر روابط تان باید روی رفتار خودتان کار کنید. البته بهتر است نترسید، بلکه سعی کنید اطرافیان تان را همواره دوست داشته باشید.