اشعار عاشقانه و اشعار جدید


اشعار عاشقانه و اشعار جدید


ماه من ، مبادا گرفته باشی
که شهری را ، به نماز آیات وا میدارم . . .

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

تبعیـد یعـنی
ســردی وُ غربتــی ممـلو
دور از دســت هـای ِگـرم ِتو . . .

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

انتظار
زیباترین نقاشی دنیاست
وقتی حاصل تصویرش
 تـــو باشی . . .

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

گفتی لب تر کن تا دنیا را به پایت بریزم
حالا من چشم تر کردم
می آیی ؟

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد
یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد
یا بخت ما طریق مروت فرو گذاشت
یا او به شاه راه طریقت سفر نکرد

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

مشترک مورد نظر این روزهایت کیست
که دیگر در دسترس بودن و نبودن من برایت مهم نیست . . . ؟

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

اگر آنکه رفت خاطره اش را می بُرد
فرهاد سنگ نمی سُفت!
مجنون آشفته نمی خُفت!

اشعار عاشقانه و اشعار جدید

همه میگویند چشمانش رنگارنگ است
اما من میگویم چشمانش عسلی ست
نه برای رنگش
“چون شیرینترین خاطراتم در چشمانش بود”

اشعار عاشقانه و اشعار جدید
چقدر شَب اضافه می آید
وقتی که نیستی . . .
اشعار عاشقانه
اشعار عاشقانه و اشعار جدید

ایســــتاده امـــــ
بگــــذار ســـــرنوشـــت راهـــــش را بـــــرود…!
مــــــــــــن،
همیــــن جــــا،
کنــــار قــــولــهایــت،
درســـــت روبــــروی دوســــت داشتـــنت
و در عمــــق نبودنــــت،
محــــکم ایستــــاده ام…!

اشعار عاشقانه و اشعار جدید