طرز تهیه عدس پلو با مرغ خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه عدس پلو با مرغ

عدس پلو با مرغ , طرز تهیه عدس پلو با مرغ

عدس پلو از غذاهای خوشمزه ایرانی است که به همراه گوشت چرخ کرده و کشمش معمولا سرو میشه. این بار یک سوپرایز برای دوست داران گوشت مرغ. حالا عدس پلو را با گوشت مرغ نوش جان کنید!

مواد لازم برای ۳ نفر

  • سینه مرغ خرد شده
  • 2 پیمانه برنج
  • نیم پیمانه عدس
  • 1 عدد پیاز
  • رب گوجه
  • نمک، ادویه، زردچوبه و فلفل
  • کشمش مقداری
  • زعفران دم کرده مقداری

دستور پخت

عدس هارو یک ساعت خیس کرده بودم پختم کنار گذاشتم... سینه مرغ را خرد کرده ودر پیاز وروغن تفت دادم وادویجات ونمک وفلفل ریختم کمی رب زده وتفت دادم بعد برنج که در حال پختن بود عدس را اضافه کردم و ابکش کردم بعد لایه لایه مواد را به برنج اضافه کردم

و زعفران دم کرده را روش ریخته وگذاشتم دم کند من کشمش را تو روغن تفت دادم وجدا با غذا سرو کردم شما اگه نخواستین میتوانید کشمش هارو بعداز تفت دادن با موادتون لایه لایه به برنج اضافه کنید درست کردین نوش جان

چند پیش خونه خواهر شوهرم پنکیک پخته بود اونم چه پنکیکی! پنکیک موز خوشمزه و مخصوص که واقعا عالی شده بود. اگر خواتید درست کنید می تونید با هر میوه ای در منزل درست کنید. پسرم گفته پنکیک خیار درست کن حالا نمیدونم میشه یا نه.

شوهرم بد خواب شده بود تو اینرتنت سرچ کردم بهترین چیزی که پیدا کردم بابونه بود. یک دمنوش بابونه درست کردم دادم بهش سریع خوابش برد. حالا اگر خواستید با خواص دیگه این گیاه آشنا بشید می تونید مطلب خواص بابونه رو بخونید.

عاشقایی که سحر خیر هستند برید این مطلب رو بخونید. متن صبح بخیر عاشقانه بفرستید برای عشقتون و سر طبحی خوشحالش کنید. زمان ما که از این چیزا نبود البته همسرم حضوری صبح بخیر می گفت ولی خب مگه ما دل نداریم اس ام اس بدیم.

همچنین ببینید :