اس ام اس خنده دار و جوک


اس ام اس خنده دار و جوک

محققان به تازگی کشف کردند
علاوه بر اینکه هرچی “سنگِ” واسه “پای” لنگِ
هرچی “زنگِ” هم واسه “دستِ” بندِ !

اس ام اس خنده دار و جوک

مورد داشتیم طرف موقع سرخ کردن سیب زمینی حتی یه دونه شم نخورده !
“برگرفته از کتاب پنگوئن ها پرواز می کنند”

اس ام اس خنده دار و جوک

یکی از مزایای شلوار کردی اینه که
در صورت کهنه شدن ، میتونین ازش به عنوان چادر ماشین استفاده کنین :))

اس ام اس خنده دار و جوک

مورد داشتیم پسره زنگ زده ۱۱۰ گفته :
به دادم برسید دو تا دخترا دارن سر من دعوا میکنن
پلیس اومده گفته : خب دعوا کنن تو چرا ترسیدی ؟
پسره گفته : آخه اونکه زشت تره داره برنده میشه

اس ام اس خنده دار و جوک

به یارو میگن شماها چرا فقط با دخترعموهاتون ازدواج میکنید ؟
چرا با دختر خاله هاتون ازدواج نمیکنید ؟
میگه آخه نمیشه
میگن چرا نمیشه
میگه آخه خودشون پسرعمو دارند !

 اس ام اس خنده دار و جوک

قدیما داماد سر خونه شدن ننگ بود
الان پرتاب سه امتیازی محسوب میشه :))

اس ام اس خنده دار و جوک

حکایت رفاقت های این دوره و زمونه :
- الو ؟ شما دوست آقای x هستید ؟ چند روز هست که مشکلی براشون پیش اومده
+ببخشید من دوست روزای خوشحالیشم ، برای دوست روزای سختیش با بقیه تماس بگیرید !

اس ام اس خنده دار و جوک

آخرین جملات یک سوسک هنگام کشته شدنش توسط یک مرد:
بکش… آررره بیا منو بکش تو حسودیت می‌شه
از اینکه زنت ازمن می‌ترسه ولى از تو نمی‌ترسه :))

اس ام اس خنده دار و جوک

گفتم :
خدایا
بگیر از من ، هر آنچه که تو را از من دور میکند …
ندا آمد :
گوشی ات را بده !!

اس ام اس خنده دار و جوک

کیفیت مواد غذایى به حدى پایین اومده
که کالرى اى که به بدن میدن صرف جویدن میشه
براى قورت دادن، هضم و دفع کردنشون باید از خودمون کالرى بذاریم !!

اس ام اس خنده دار و جوک