شعر عاشقانه و قشنگ



شعر عاشقانه و قشنگ


بودنـــــت همچــون نبـــودنـــــ اســت !
وقتی بودنــــت مــرا به وَجـــــد نمی آورد
پس نبـــودنت هم مـرا رنـــــــج نمی دهد !


شعر عاشقانه و قشنگ 

اینکه میخوای هر روز با یکی باشه مهــم نیست
فقط سعی کن یه روزم خودت باشــی . . .
خودِ خودِ خودِت . . !
اونوقته که دیگه افتخاراتـــ میشه افتضاحاتـــ !

شعر عاشقانه و قشنگ 

تا دیروز ما رو می دیدی مِن مِن می کردی
الان شاخ شدی مَن مَن می کنی !

شعر عاشقانه و قشنگ 

به بعضیا باس گفت :
برو عقب عزیــــــزِ من !
من خودمم انقـــــدر به خودم نزدیـــــــک نمیشم،
شما که جـــــای خود داری !

شعر عاشقانه و قشنگ 

ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ…
ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ…
ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!

شعر عاشقانه و قشنگ 

دوست عزیزم
فهمیده ی دیروز و نفهم امروز …
هیچ وقت بخاطر جنس مخالف ،
جنس موافق رو ارزون نفروش ضرر میکنی !

شعر عاشقانه و قشنگ 

شخصیت منو با برخوردم اشتباه نگیر…
شخصیت من چیزیه که من هستم…
اما برخورد من بستگی داره به اینکه تو چی باشی…

شعر عاشقانه و قشنگ 

ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ
ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ما ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺳمون ﺭﺍﺗَﻢ ﻧﻤﯿﺪیم !

شعر عاشقانه و قشنگ 

حوّایت می‌شدم
اگر سیبِ سرخی داشتی
حیف «آدم» نیستی . . !

شعر عاشقانه و قشنگ 

امروز نشستم غم فردا خوردم
در دست زمانه خم شدم ، تا خوردم
مانند تو در عشق دو رو باید بود
من چوب همین صداقتم را خوردم

 شعر عاشقانه و قشنگ