جوک خنده دار و قشنگ


جوک خنده دار و قشنگ

اگه همایون شجریان آهنگ جام جهانی رو می خوند :
چرا باختی چراااااا؟

جوک خنده دار و قشنگ

شما هم برای تخمین سردی یا گرمی چایی ای که برای مهمون میبرید
انگشت میزنید توش ؟
یا فقط من اینجوریم !؟
 
جوک خنده دار و قشنگ

داشتم از یه جایی رد میشدم، دیدم یه پسره داره سیگار میکشه!
بهش گفتم : چرا سیگار میکشی ، پولتو دود میکنی !؟
برگشت گفت : شما چرا غذا میخورین ، پولتون رو ع*ن میکنین !؟
هیچی دیگه یه نخ سیگار روشن کردیم … :|

جوک خنده دار و قشنگ

مشکل پدر و مادر من اینه که من رو با موفق ترین بچه ى فامیل
و خودشون رو با بدبخت ترین پدر و مادر فامیل مقایسه میکنن

جوک خنده دار و قشنگ

میدونین چی از 100 تا فحش بدتره؟
200 تا فحش !
من برم سراغ اکتشاف بعدی !

جوک خنده دار و قشنگ 

ببین با “کیا” شدیم 75 ملیون
با هیوندا بود میشدیم 135 ملیون
یا مثلن جنسیس بود میشدیم 250 ملیون
خیلی پیچیده س

جوک خنده دار و قشنگ

تو کشور کره صدا بزنی “کیم” همه بر میگردن!
ی چیزی تو مایه های “مهندس” خودمونه

جوک خنده دار و قشنگ

گاهى اوقات این آدم ها نیستن که عوض مى شن
نقابه که مى افته !

جوک خنده دار و قشنگ 

“از الان که اینجوری گرمه تابستون واویلاست”
شنیده شده در 98 درصد تاکسیهای تهران

جوک خنده دار و قشنگ

وقتی اسم فامیل بازی کنی
حمید حمیدی ، سارا سارایی ، گوجه پلو ، گلابی پلاستیکی و رنگ قورباغه ای
نه تنها عجیب نیست ، بلکه کاملا منطقیه :))
جوک خنده دار و قشنگ