جوک خنده دار و زیبا



جوک خنده دار و زیبا

توی آسانسور بودم یه دختری هم سوار شد
اول ساکت بود بعد گفت : چطوری ؟
گفتم : الحمدلله
یه نگاهی به من کرد ، هندزفری شو جابجا کرد !
معلوم شد داره با تلفن حرف می زنه!
هیچی دیگه منم تسبیحم رو از تو جیبم در آوردم ادامه دادم :
الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله الحمدلله …

جوک خنده دار و زیبا 

پشت چراغ قرمز یه دختره دستش تو دماغش بود
بهش گفتم : خانوم تو اون یکیه !
گفت : اگه خوش شانس باشی تو همینم پیدا میشه !

جوک خنده دار و زیبا

بدی آدم نمک نشناس اینه که
وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فش میدی تا اون :|

جوک خنده دار و زیبا

امیدوارم روزی انقدر فرهنگ سازی بشه که تا دست به کمر کسی زدی
نگه همونجاییو که دست زدی بخارون .

جوک خنده دار و زیبا

ناهار دانشگاه مرغ بود
بعد یه قسمتاییش یه جورایی سفت بود که
انگاری مرغه یه بار تصادف کرده بود ، واسش پلاتین گذاشته بودن !

جوک خنده دار و زیبا


زندگیهامون شده شبیه سریال
امروز خودشو میبینیم…فردا تکرارشو !

جوک خنده دار و زیبا

همه ی نوشیدنی ها در ایران، اعم از ما الشعیر و انرژی زا و آب میوه
اولش که میان بازار خوبن ، ولی به مرور و به گونه ای زیر پوستی
به مزه ی شربت اکسپکتورانت نزدیک می شن !

جوک خنده دار و زیبا

پل هوایی ساختن که آدم جونش در امان باشه
ولی شب که میخوای رد شی انقدر سیبیل کلفت اون بالا خوابیده
که اگه از وسط اتوبان با چشم بسته رد بشی سالم تر میرسی مقصد :|

 جوک خنده دار و زیبا 
 
لطفا متن زیر را طوری بخوانید که انگار یک وزنه صد کیلویی روی سینه تان قرار گرفته
یا درحال زور زدن واسه اجابت مزاج هستید:
آره لعنتی تو خیلی پستی بگو بگو من برات چی بودم یه لعنتی آشغال کثافت ؟
تبریک میگم شما الان یک رپر هستید :|
جوک خنده دار و زیبا