اشعار عاشقانه و اس ام اس


اشعار عاشقانه و اس ام اس

تو صادقانه دروغ بگو
من عاشقانه کاری خواهم کرد
“ماه” همیشه پشت ابر بماند . . . !

اشعار عاشقانه و اس ام اس

گاهـــی دلــــــم هـــوس شیطنــــــت میکنــــــد
از همــــــان شیطنــــــت هایــــــی کـــه
حــــــرف تـــو پشــــــت آن بنــــــد اســــــت
که میگـــویـــی :
مگـــــــــه دستـــــــــم بهــــــت نرســــــه . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجره ای پا به ماه . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

هنوز ته مانده ی بوسه ات را روی لبم میمکم
هنوز ته مانده ی آغوشت را محکم بغل می کنم . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

هنوز به یاد می آورم “دوست داشتن” هایت را
که روزه ی سکوت ثانیه ها را می شکست
تو سخت به ثانیه هایم چسبیده ای . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

محال است آدمی چیزی را به دست آورد
که خود هرگز آنرا نبخشیده باشد
پس عشقی در حد کمال ببخش
تا عشقی در حد محال به دست آوری . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

از وقتــی که نیسـتی
خـدا می دانـد
چقــدر آب به صـورَتـم پـاشیـدم
لعنــتی
این کـابوس انقــدر واقعی ست
که از خواب بیــدار نمی شـوم . . .

اشعار عاشقانه و اس ام اس

درختان به من آموختند :
پایبندی هرکس به اندازه ی ریشه ی اوست ، به هر درختی نمی توان تکیه کرد !

اشعار عاشقانه و اس ام اس

تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام
بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی
و من
بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم . . .
اشعار عاشقانه
اشعار عاشقانه و اس ام اس

رسم “خوب” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان
با دلت چنان می کند که هنوز نرفته ، دلتنگشان می شوی !

اشعار عاشقانه و اس ام اس