جوک خنده دار



جوک خنده دار


زن به شوهرش : عزيزم نظرت راجع به عشقمون چيه ؟
شوهر : سعي كن ستاره ها رو بشماري خودت ميفهمي !
زن : وااااااااااي عزیزم يعني بينهايت
شوهر : نه عزيزم تلف كردن وقته !

جوک خنده دار 

میدونین چرا مردم کلک میزنند و دروغ میگن ؟
بخاطر اینکه اونها میدونند بخشش گرفتن از اجازه گرفتن آسونتره !

جوک خنده دار 

یه روزم دوستای مامانم با دختراشون اومده بودند خونمون
همه داشتند پرتقال پوست میکندند که من وارد شدم !
برخلاف انتظارات شما هیشکی دستشو نبرید !

جوک خنده دار 

عزیزم با من باش و از وجود من به زندگیت گرما و صمیمیت ببخش
و سرمای سخت زندگیت را با اعتماد به من از بین ببر
ایران رادیاتور !

جوک خنده دار 

خبر فوری فوری
وقوع یک اتفاق بزرگ در 21 دسامبر 2012
این اتفاق صد در صد اتفاق می افتد
تمامی بزرگان نجوم این خبر راتایید کردند
در غروب 21 دسامبر کم کم هوا رو به تاریکی خواهد رفت ، دانشمندان نام این پدیده را شب گذاشتند !

جوک خنده دار 

بزرگترین دلهره زندگی حیف نون اینه که :
تو مهمونیا وقتی دارن بشقاب ته دیگو دست به دست میچرخونن بهش نرسه !

جوک خنده دار 

یک مثلی هست که میگه :
هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد !

جوک خنده دار 

پشتِ سرِ هر انسانِ موفق یه عالمه حرف هست
مثلِ : مرتیکه دزد !

جوک خنده دار 

هر وقت دیدی زندگی داره روی خوش بهت نشون میده
بدون یه کاسه ای زیر نیم کاسَش هست…!
ثابت شدس !
جوک خنده دار