جملات عاشقانه و احساسی


جملات عاشقانه و احساسی

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد
چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست . . .


جملات عاشقانه و احساسی

می‌دانی ؟
تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم
این‌ست که نمی‌خواهم
مدیون و گناهکار
روزی کشیده شوم
به دادگاه آرزوهایم‌!


جملات عاشقانه و احساسی

من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد
تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .


جملات عاشقانه و احساسی  
 

حقیقت دارد که من می توانم
با شعرهای تو
با باران مشاعره کنم
و بند نیایم . . .


جملات عاشقانه و احساسی 

شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست …
حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده
کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی …!


جملات عاشقانه و احساسی 

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد
ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود


جملات عاشقانه و احساسی 

می گویند موقع مرگ
همهء زندگی مثل فیلم از جلوی چشم آدم رد می شود .


جملات عاشقانه و احساسی 

به فیلم زندگی ام که فکر میکنم
به مردن علاقه مند می شوم
شاید
آن موقع یک بار دیگر دیدمت!!


جملات عاشقانه و احساسی 

ما با دلمان هنوز مشكل داریم
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم
معشوق خودش می بُرد و می دوزد
انگار نه انگار كه ما دل داریم !


جملات عاشقانه و احساسی 

چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده
نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من .

جملات عاشقانه و احساسی