جملات زیبا و احساسی


جملات زیبا و احساسی


نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .


جملات زیبا و احساسی 

یوسف و زلیخا را بی خیال !
من
در آغوش  همین پیراهن  یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم . . . !

جملات زیبا و احساسی 

 پنداشتی که چون ز تو بگسستم /  دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش /  بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

جملات زیبا و احساسی 

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

جملات زیبا و احساسی 

با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم . . .

جملات زیبا و احساسی 

نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !

جملات زیبا و احساسی 

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی
جـــــــــانم . . .

جملات زیبا و احساسی 

با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

جملات زیبا و احساسی 

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .


جملات زیبا و احساسی

دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . . .

جملات زیبا و احساسی