اشعار زیبا و اشعار جدید


اشعار زیبا و اشعار جدید

تقصیر من نیست اگر بی چشمان تو نمی توانم سرکنم
بی انصاف نابینارا که ملامت نمی کنند . . .

اشعار زیبا و اشعار جدید

لبخندت دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی چگونه در سردترین فصل سال گل از گلم میشکفد . . .

اشعار زیبا و اشعار جدید

ما مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم ، دو به دو به هم چسبیده
هر کداممان را که میکندند آن یکی هم بیرون میزد از زندگی
حالا سیمی مان کردند که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد !

اشعار زیبا و اشعار جدید

شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم . . .

اشعار زیبا و اشعار جدید

دست هایم برای لمس دستانت
تمام خواهش هایم را زیر پا گذاشته اند
پس دست هایم را بگیر ، هرچه را که لمس کردی باور کن
من همیشه قلبم را کف دستم میگیرم . . .

اشعار زیبا و اشعار جدید

به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟

اشعار زیبا و اشعار جدید

گاهی اگر توانستی ، اگر خواستی ، اگر هنوز نامی از من در سر داشتی نه در دل !
در کوچه تنهایی من قدمی بگذار ، شلوغیه کوچه ظاهریست ، نترس ، بیا
نگاهی پرت کن و برو همین . . .

اشعار زیبا و اشعار جدید

دلم برای تو کوچک شده است ، داری بزرگ می شوی !

اشعار زیبا و اشعار جدید

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خوابها فقط خودشان را اذیت می کنند !
اشعار زیبا و اشعار جدید

آهنگ ها ، بی رحم ترین صداهای جهان اند
بی آنکه بخواهی تو را به قعر خاطراتی میبرند که برای فراموشی آنها بارها خود را شکسته ای

اشعار زیبا و اشعار جدید