شعر عاشقانه و عاشقونه

 
شعر عاشقانه و عاشقونه

گاهی آدم ناخواسته چقدر دلش لک میزنه
واسه پیامکی که نوشته میــــــــای آشتــــــــی !!!

شعر عاشقانه و عاشقونه 

عشــــ ــــق یعنــی :
اختیــار بـ ـــدی که نابــودت کنــند ،
ولــی …
” اعتمــــ ــــاد ” کنی که ,
این کـار را نمــی کنــند …….!

شعر عاشقانه و عاشقونه 

دوست داشتنت گناه باشد یا اشتباه
گناه میکنم تو را حتی به اشتباه . . .

شعر عاشقانه و عاشقونه 

آنقدر ها هم
روی وقار من حساب نکن…
قطب زمین هم که باشم
تو را که میبینم
یخ هایم آب میشود….

شعر عاشقانه و عاشقونه 

دلــــــم
اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود
ببخـش !
روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود . . .

شعر عاشقانه و عاشقونه 

همه می گویند “سخت گیر”م!
راست می گویند
همین است که انقدر “سخت”
به تو
“گیر” داده ام …

شعر عاشقانه و عاشقونه 

چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و
چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و
چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی و
من و همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را فقط با تو حس میکنم . . .

شعر عاشقانه و عاشقونه 

چــه قانــون ناعــادلانــه ای !
بــرای شــروع یــک رابطــه
هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد
امــا
بــرای تمــام شدنــش
همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت . . .

شعر عاشقانه و عاشقونه 

همه ی کارهایت را بخشیدم
جز آن تردید آخر هنگام رفتنت
که هنوز مرا
به برگشتنت امیدوار نگه داشته . . .

شعر عاشقانه و عاشقونه 

ما
به هم نمی رسیم
امّا
بهترین غریبه ات می مانم
که تو را
همیشه دوست خواهد داشت . . .
شعر عاشقانه و عاشقونه