جوک بی ادبی


جوک بی ادبی

خواهشمون از کارخانجات لوازم خانگی اینه که در یخچال رو شفاف بسازن !
نه تنها یه عدده آدم تنبل و روانپریش رو نجات میدین
بلکه عمر مفید یخچال هم خیلی بالا میره …

جوک بی ادبی

ته دیگ است دیگر
گاهی جوری میچسبد به ته قابلمه
که یک خانواده را ماتم زده میکند !

جوک بی ادبی

تا ۲ تومن خطمو شارژ میکنم
این ایرانسلِ صدتا مسابقه طراحی میکنه
که اون ۲ تومنو از چنگم دربیاره

جوک بی ادبی

به رود گفتم چقدر زلالی ؟
گفت ششششششششششششش !
چیه ؟ صدای آبِ دیگه !
توقع داشتی حرف بزنه ؟

جوک بی ادبی

یکی از دغدغه های زندگی من اینه که
بدونم قیافه ما آدما اون قیافه ایه که تو آینه میبینیم
یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم ؟!

جوک بی ادبی

ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ
ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ
ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺳﻬـــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ، ﺍﺳﻬــــــﺎﻝ !
ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ …

جوک بی ادبی

ﻋﺮﺽ ﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﻳﻪ آﻟﺒﻮﻡ ﺧﻮﺏ آﻣﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻡ
ﺿﺒﻂ هم شده فقط یه مقدار میکس و مسترش کار داره …
ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻳﻪ ﻓﺮﺻﺖ ﺧﻮﺑﻢ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻗﻬﺮ ﻛﻨﻢ !


جوک بی ادبی

من با اونایی که میان یه عکس نی نی میذارن
بعد زیرش مینویسن یواش لایک کنید نی نی خوابه ، کاری ندارم !
اونارو خدا جواب کرده …
در واقع روی صحبت من با اون ۱۸۰۰نفریه که یواشکی لایک کردن و رفتن !

جوک بی ادبی

بعضیام هستن که انگار کار و زندگی ندارن
فقط نشستن یه گوشه هی عاشق میشن …
اینارو کاریشون نداشته باشین اینا دکمه ریپیت عشقشون گیر کرده !

جوک بی ادبی

همیشه باید یادمون باشه که
امنیت تو دستشویی حرف اول رو میزنه !
جوک بی ادبی
جوک بی ادبی