اس ام اس بوسه و عاشقی


اس ام اس بوسه و عاشقی

ناز آن چشمی که سویش مال ماست
ناز آن رویی که بوسش مال ماست

اس ام اس بوسه و عاشقی

گفته بودم که اگر بوسه دهی توبه کنم
که دگر باز از این گونه خطاها نکنم
بوسه دادی و چو برخواست لبت از لب من
توبه کردم که دگر توبه بیجا نکنم !

اس ام اس بوسه و عاشقی

با گوشیت چیکار کردی ؟
هرچی زنگ میزنم می گه
مشترک مورد نظر خوشگله
بوسیدنش مشکله

اس ام اس بوسه و عاشقی

گاهی دلم می خواهد از خیالــــم تو را بیرون بکشم
و سراپایت را غـــرق بــوســـه کنــــم

اس ام اس بوسه و عاشقی

بوسه هایت انار را می ترکاند
نفس هایت سیب را می رساند
آغوشت ابر را می باراند
پاییزترینی تو

اس ام اس بوسه و عاشقی

هنگام بارش باران سرت را رو به آسمان نگیر
من به بوسه ‏‏‏‏‏‏‏های باران روی صورتت هم حسودی می کنم

اس ام اس بوسه و عاشقی

بعد از گذشت این همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم ، ببین
با این همه امید محال عاشقم هنوز

اس ام اس بوسه و عاشقی

اگه می شد با بوس شارژت کنم
اینقدر می بوسیدمت که دائمی بشی

اس ام اس بوسه و عاشقی

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول سال را جریمه ام کن
که از روی آن هزار بار تمرین کنم
اس ام اس بوسه و عاشقی