شعر عاشقانه و احساسی


شعر عاشقانه و احساسی

یکی زیر … یکی رو …
زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …

شعر عاشقانه و احساسی

سعی کن واسه کسی بمیری
که نتونه مردنت رو ببینه …

شعر عاشقانه و احساسی

هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم
اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم …

شعر عاشقانه و احساسی

همیشه دروغ گفتن تلخ نیست !
بهم بگو دوستم داری …

شعر عاشقانه و احساسی

من کر نیستم
فقط از وقتی صدایت را شنیدم
دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست

شعر عاشقانه و احساسی

سه آرزوی قشنگ عاشقانه :
بی من نباشی
بی تو نباشم
بی هم نباشیم …

شعر عاشقانه و احساسی

این طور قبول نیست !
چشم هایت را زمین بگذار !
بیا دست خالی بجنگیم …

شعر عاشقانه و احساسی

برایت آرزو دارم خدا را … عشق را … آرزو را …
چنانکه تو خواهی و خدا داند …

شعر عاشقانه و احساسی

بگذار زمانه از حسادت بترکد
انگشتان من چه به انگشتان تو می آیند ؟

شعر عاشقانه و احساسی

در زندگی هر کسی یک نفر هست
که مثل هیچ کس نیست …
شعر عاشقانه و احساسی