طرز تهیه کیک هویج آمریکایی تصویری رزا منتظمی

طرز تهیه کیک هویج

طرز تهیه کیک هویج آمریکایی تصویری رزا منتظمی و پرتقال در مایکروفر با خامه و موز فوت و فن مجلسی با آب هویج و گردو خانم گلاور دونفره

کیک هویج یکی از انواع کیک های بسیار خوشمزه و پرطرفدار در سراسر جهان است، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی در ادامه با وب سایت الیزابت همراه باشید.اول از همه ، کیک هویج خانگی مناسب همیشه باید کرکی باشد و بسیار مرطوب باشد - بدون کیک خشک مجاز نیست. همچنین باید با جدی ترین ادویه های گرم کننده تهیه شود ، اما فقط کافی است تا طعم همه هویج های تازه از آن بدرخشد. و صحبت از هویج تازه ، یک دستور کیک هویج خوب باید تعداد زیادی از آنها را در هر برش نگینی قرار دهد. مهمتر از همه ، هرچند ، دستور تهیه کیک هویج خوب باید همراه با یخ زدگی پنیر خامه ای غنی و کره در هر نیش باشد. زیرا در کتاب من ، یک کیک هویج مرطوب خوب با سرخ کردن پنیر خامه ای ، بهترین مسابقه دسر است که در بهشت ​​ساخته شده است.

مواد لازم کیک هویج
هویج۲ عدد متوسط
تخم مرغ۴ عدد
آردیک و سه چهارم پیمانه
بیکینگ پودر۱٫۵ قاشق چایخوری
وانیلیک چهارم قاشق چایخوری
شکر۱ پیمانه
گردونصف پیمانه
دارچین۱ قاشق چایخوری
روغنسه چهارم پیمانه
نمکیک هشتم قاشق چایخوری

دستور پخت کیک هویج

مرحله اول

برای تهیه کیک هویج مخصوص ابتدا هویج ها را با پوست کن تمیز می کنیم و می شوییم و رنده ریز می کنیم و کنار می گذاریم.تخم مرغ ها را یکی یکی در پیاله ای می شکنیم و در صورت سالم بودن داخل کاسه ای می ریزیم و وانیل و شکر را به آن می افزاییم.

مرحله دوم

حالا همگی مواد را با همزن برقی با دور متوسط به مدت ۵ دقیقه می زنیم تا کشدار شود و مایه بدست آمده به رنگ کرم در بیاید. در ادامه روغن مایع را به آن اضافه می کنیم و ۱ دقیقه دیگر مواد را هم می زنیم.

مرحله سوم

سپس بیکینگ پودر و دارچین را به آرد اضافه می کنیم و با قاشق مواد را زیر و رو می کنیم تا با آرد مخلوط شوند و بعد از الک رد می کنیم و این ترکیب آرد را کم کم به مایه ای که در بالا آماده کردیم اضافه می کنیم و در حدی که فقط مواد با ترکیب آرد مخلوط شود می زنیم.

مرحله چهارم

سپس هویج و گردو ها را به صورت نگینی ریز خرد کرده و به مواد اضافه می کنیم و با لیسک مواد را از ته ظرف به روی ظرف می آوریم تا به حالت دورانی مواد ترکیب شود(این روش با هم زدن کاملا فرق دارد پس حتما این کار را انجام دهید)


طرز تهیه کیک رولی تک نفره سوئیسی ساده برای عصرانه نان رولت بدون فر با پودر کیک اماده یخچالی xvc jidi  d v gjd


کیک رولی یا رولتی یکی از انواع کیک های خوشمزه و بین المللی است که معمولا به عنوان میان وعده سرو می شود، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی در ادامه با طرز تهیه کیک رولتی همراه باشید.

مرحله پنجم

وقتی مایه کیک یکدست شد دیگر دست نگه می داریم چون بافت خمیر باید پر هوا بماند و با تکرار زیاد این کار هوای آن از بین می رود. فر را روشن می کنیم و روی ۱۷۵ درجه سانتیگراد قرار می دهیم تا ۱۵ دقیقه گرم شود و قالب مورد نظر را انتخاب می کنیم.

مرحله ششم

سپس کف قالب کاغذ روغنی قرار می دهیم و مایه را داخل قالب می ریزیم و داخل فر قرار می دهیم تا به مدت ۳۵ الی ۴۵ دقیقه کیک پخته شود.برای اینکه از پخت کیک مطمئن شویم بعد از گذشت ۳۰ دقیقه خلال دندان را داخل کیک فرو می کنیم و بیرون می آوریم.

مرحله هفتم

اگر از مایه کیک به خلال چسبیده بود به این معناست که کیک هنوز پخته نشده است و نیاز است به پختش ادامه بدهد و اگر چیزی از مایه به خلال نچسبیده بود کیک آماده شده است و می توانید آن را از فر بیرون بیاورید.

مرحله هشتم

یا به مدت ۱ الی ۲ دقیقه فر را روی گریل قرار دهید تا طلایی تر شود و حتما این ۲ دقیقه مواظب باشید تا روی کیک نسوزد.کیک هویج را از داخل فر بیرون می آوریم و اجازه می دهیم تا خنک شود و از داخل قالب بیرون می آوریم و روی آن را تزئین می کنیم و نوش جان کنید.برای خوشمزه تر شدن کیک می توانیم از آب آلو یا انواع میوه های طبیعی هم در کنار کیک استفاده کنیم.


طرز تهیه کیک شیر داغ شکلاتی اسفنجی ساده نی نی سایت کاراملی و هل ساده زعفرانی با شیر xvc jidi  d  adv nhy


کیک شیر داغ یکی از انواع کیک های خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که معمولا برای عصرانه استفاده می شود، برای مشاهده این آموزش شیرینی پزی در ادامه با طرز تهیه کیک شیر داغ همراه باشید.


مواد لازم کیک هویج

آرد : دو لیوان سرخالی

تخم مرغ : ۴ عدد

شکر : یک لیوان سر خالی

روغن مایع : حدودا سه چهارم لیوان

بکینگ پودر: یک و نیم قاشق چای خوذی

وانیل : نوک قاشق چای خوری

نمک : نوک قاشق چای خوری

هویج ریز رنده شده : دو لیوان سر خالی


طرز تهیه کیک اسفنجی خوشمزه و مجلسی ساده


کیک اسفنجی یک زا کیک هایی است که مصرف زیادی در صنایع شیرینی پزی دارد. این کیک پایه تمام کیک های تولد است. امروز با یک رسپی فوق العاده و امتحان شده در خدمت شما هستیم تا یک بار برای همیشه پرونده کیک اسفنجی با پف زیاد و کیفیت عالی را ببندیم. برای مشاهده آموزش طرز تهیه کیک ساده در ادامه با وبلاگ دنی همراه باشید.


طرز پخت کیک هویج

برای تهیه کیک هویج ساده ابتدا وقتی موارد فوق را آماده کردید، میرسیم به جذاب‌ترین بخش. طرز پخت کیک هویج چگونه است؟ ابتدا تخم مرغ و شکر و وانیل را به خوبی هم میزنیم. دقت کنید که بافت آن باید یکدست و رنگ آن روشن شود. این مرحله که اولین مرحله‌ی پخت کیک است در بافت نهایی کیک خیلی تاثیرگذار است پس باحوصله و دقت انجام دهید. پس از آن روغن را اضافه کنید. 

آرد، بیکینگ پودر و نمک را هم زده و در چند مرحله به مخلوط اضافه کنید. و سپس به صورت دورانی هم بزنید. مراقب باشید تا آرد در مخلوطتان به صورت گلوله گلوله نشود. این نکته را نیز توجه داشته باشید که هرچه بیشتر هم بزنید مخلوط کیک شما سفت تر میشود.

حالا هویج رنده شده را اضافه کرده و مخلوط کنید. سپس مخلوط را در قالبی که چرب کرده‌اید بریزید و در فر بگذارید. حرارت را روی ۱۸۰ درجه تنظیم کنید. مدت زمان مورد نیاز برای پخت، بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه است. بستگی به فر شما دارد.