دل نوشته


دل نوشته

نالیدن از این فاصله ها کار قلم نیست
در خانه ی ما جز غم دوری تو غم نیست
افسانه نگو چگونه دست از تو کِشم من ؟
من عاشق چشمان تو ام! دستِ خودم نیست . . .

دل نوشته 
 
مرد رویایی کسیه که حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادین
شب نذاره از تو بغلش جم بخوری و بگه : آشتی نکردیما !
ولی “من” بدون “تو” خوابم نمیبره

دل نوشته 

زندگي را بي بهانه ميخواستم
ولي غافل از اينکه داشتن تو
قشنگترين بهانه ام شد . . .

دل نوشته

نخواستنت رو بلد نیستم
نداشتنت رو یادم نده . . .

دل نوشته

عشق یعنی
وقتی دور هستید دلتنگ شوید
اما
از درون احساس گرما کنید
چون در قلبتان به هم نزدیکید . . .

دل نوشته 

بی شک جهان را به عشق کسی آفریده اند
چون من که آفریده ام از عشق
جهانی برای تو

دل نوشته

دیشب خدا آروم صدام كرد و گفت : خوابی ؟
عشقت داره قربون یكی دیگه میره
اونوقت تو راحت خوابیدی !؟ … لبخندی زدم و گفتم :
“خدا جونم ” ، این همون مخلوقی هست
كـه وقتی آفریدیش ، به خودت آفرین گفتی . . .

دل نوشته 

من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم
پیش شان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !
این دهان باز و چشم بی تحرک را ببخش
آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم

دل نوشته

ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟
ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ …
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه
دل نوشته