جوک خفن و زیبا


جوک خفن و زیبا

امروز یه پیکان دیدم داغونه داغونا مال سال ۴۸ بود اصن یه وضی !
پشتش نوشته بود “هرچی دارم از دعای مادرمه”
یکی نیس بگه خو آحه بدبخت تو عاق والدین شدی کدوم دعا ؟

جوک خفن و زیبا

مورد داشتیم دخترِ از بی خواستگاری رفته جلوی کوه داد زده :
با من ازدواج میکنی ؟
از کوه انعکاس صدا اومده : با من ازدواج میکنی ؟
دختره هم جواب مثبت داده !

جوک خفن و زیبا

شبکه چهار هم دوست داشت مث شبکه سه پر بیننده باشه
ولی خسته س میفهمی ؟ خســـــته !

جوک خفن و زیبا

این نردبان ترقیه :
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
|-|
ازش میرن بالا نه پایین !
واسه همینه که تا حالا هیچی نشدی …

جوک خفن و زیبا

ﭼﻪ ﮐﻴﻔﯽ ﻣﻴﺪﻩ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺗﻮﯼ ﻳﻪ ﮐﻠﺒﻪ ﺟﻨﮕﻠﯽ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻮﻣﻴﻨﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
و ﺻﺪﺍﯼ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﭼﻮﺏ ﺳﮑﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ ولی بعد ﻳﻬﻮ ﻳﻪ ﺧﺮﺱ ﮔﻨﺪﻩ ﺑﻴﺎﺩ ﺗﻴﮑﻪ ﭘﺎﺭﺗﻮﻥ ﮐﻨﻪ
ﺗﺎ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻮﺱ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎ رو نکنین …

جوک خفن و زیبا

از بس ایرانسل پیامک پیشواز فرستاده و من نگرفتم پیام داده :
مشترک گرامی اگر وضعیت مالی شما تا این حد بد است
به شماره **** عدد ۵ را ارسال کنید تا به شما کمک مالی شود !
بازم هیچی نفرستادم پیام داده : گدا به این شماره تک بزن قطع کن !

جوک خفن و زیبا

اینایی که تا نامزد میکنن سیم کارتشونو عوض میکنن
هیچ ریگی تو کفششون نیست ، فقط محض تنوعه !
اینا از آب کر پاکترن !

جوک خفن و زیبا

دختر است دیگر
بعله از اتاق فرمان اشاره میکنن که پسر است
فقط شبیه دختراست !

جوک خفن و زیبا

یعمی میشه امشب بخوابم صبح بیدار نشم … ظهر بیدار شم ؟
چیه ؟ انتظار داشتی بمیرم ؟
خودت بمیری کثافطططططططط
مگه جاتو تنگ کردم ؟!

جوک خفن و زیبا

مورد داشتیم
دختره با ماشین کنترلی خاموش کرده !
جوک خفن و زیبا