اس ام اس عاشقانه و جالب


اس ام اس عاشقانه و جالب

عاشق شده ام بر تو ! تدبیر چه فرمایی؟
از راهِ صلاح آیم؟ یا از درِ رسوایی؟

اس ام اس عاشقانه و جالب

یادت باشد
به خوابم آمدی
بیدارم کنی بِبوسمت!

اس ام اس عاشقانه و جالب

به سلامتی کسی که همیشه آخر اس ام اس هاش اسمشو می نویسه
چون میدونه هیشکی شمارشو Save نکرده

اس ام اس عاشقانه و جالب

این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
حال همه خوب است ، من اما نگرانم
ای عشق ! مرا بیشتر از پیش بمیران
آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم

اس ام اس عاشقانه و جالب

چشمانم را به ابرها قرض می دهم
کافیست عکست را نشانم دهند
خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد

اس ام اس عاشقانه و جالب

من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد
و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

اس ام اس عاشقانه و جالب

چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم
چو بامداد خوش دوستت دارم
به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار
چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه و جالب

سال ها دویده ام …
با قلبی معلق و پایی در هوا
دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است
دلم رسیدن میخواهد !

اس ام اس عاشقانه و جالب

مزاحم آدمی که مشغول فراموش کردن است نشوید
هیچ قاتلی دوست ندارد هنگام کشتن ، کسی مزاحمش شود !

اس ام اس عاشقانه و جالب

از امشب هرشب قلاده سگ ها را باز خواهم کرد
دیگر در حوالی قلب من پرسه نزن !
اس ام اس عاشقانه
اس ام اس عاشقانه و جالب