جملات عاشقانه بسیار زیبا برای اشتراک در اینستاگرام

جملات عاشقانه

اس ام اس متن پیامک جملات عاشقانه برای عشقم همسر جدید کوتاه و عاشقانه زیبا برای مخاطب خاص گلچین خاص ترین جملات ناب عاشقانه و احساسی غیر مستقیم
امروز مجموعه ای از جملات عاشقانه کوتاه و بسیار ناب را برای شما بازدیدکنندگان گرامی جمع آوری کرده ایم، امیدواریم این متن های زیبا و عاشقانه مورد پسند شما قرار بگیرد.

نمیدانم به مسافر دل بستم
یا مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .
به تو بدهکارم،
دست کم یک “جان” برای “هر لبخند” !
آرامش یعنی
دستامون تو دست هم باشه
انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقیــــه . . .
محبوب من!
قهر که می کنی خواستنی تر می شوی
طوری که انگار
از تمام دنیا کاری به جز
خریدن ناز تو نداشته باشم!
تا جهان باشد نخواهم در جهان هجران عشق
عاشقم بر عشق و هرگز نشکنم پیمان عشق
عاشقانه است
نفس کشیدن کنار چشمان تو
و ماندن زیر سایه نگاهت
میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی
من به یادت بیدار نشسته باشم . . .
تو بانویی هستی که رویاهای زیبایم را به واقعیت بدل کردی
کسی که با حضورش به زندگی ام معنا بخشیده
دوستت دارم همسر عزیزم
مرا به جرعه ای از چشمهات مهمان کن
که چای سبز برای سلامتی خوب است
به خدا دوست داشتن تو دست من نیست
خودت بگرد ببین
مهرت را کجای دلم انداخته ای!
قصد دل کندن ندارم
از دو چشمانت ولی ،
با نگاه سر خود گفتی
نمی‌خواهی مرا
پروانه حسینی
هنوز هم در این عصر بی معجزه
آغوشت مرا دوباره به زندگی
برمی گرداند

متن عاشقانه جدید

عشق یعنی
من باشم و تو
و لبخندی …
که از سر شیطنت بر لبانم می نشانی
تو؛
تمنای منُ
یار منُ
و جان منی
پس بمان
تا که
نمانم
به تمناى‌ کسى..
مولانا
مهم نیست عمر چقدر کوتاه باشد یا بلند
مهم نفس هایی است که با تو کوتاه
و بی تو بلند کشیده می شود
تو نقطه شروع همه اتفاقات خوب زندگی ام هستی و
بهترین هدیه از سوی خداوند
عشقم نسبت به تو حد و مرزی ندارد
دوستت دارم.
بودنت آرامشی است
که تزریق می شود درون رگ هایم
با حس نفس هایت
تکثیر می شود درون من
مبتلای تو شده ام
ای دلیل هر تپش قلب من

مطالب مرتبط :

منتشر شده در بالاترین | ردیت | پینترست