طرز تهیه جوجه تابه ای به روش فوری و سریع

طرز تهیه جوجه تابه ای

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای , دستور پخت جوجه کباب تابه ای

غذاهای حاضری یکی از انواع غذاهای مورد پسند خانم های ایرانی است که وقتی زمان کم دارن روش حساب باز می کنند. جوجه کباب تابه ای یکی از این غذاهای خوشمزه و حاضری است که به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید. در کنار این غذای خوشمزه اگر کمی رب انار اضافه کنید می توانید یاد و خاطر غذاهای خوشمزه رشتی مثل جوجه ترش و کال کباب را زنده کنید.

مواد لازم

  • سینه مرغ 2 عدد 
  • پیاز متوسط 3 عدد 
  • آبلیمو،نمک،فلفل،پودر سیر،زعفران آبکرده همه به میزان دلخواه

دستور پخت

ابتدا سینه مرغ رو مکعب شکل مانند جوجه کباب که بیرون درست می کنیم و تقریبا کوچیک ریز میکنیم نمک وزعفران وآبلیمو وادویه هارو میریزیم داخلش (ما خیلی دوس نداریم مزه زعفران غالب بشه وکم ریختم اما برای هرکس سلیقه ای هستش)
 
پیاز رو درشت خرد میکنیم و بهش اضافه میکنیم بهش و در یخچال یک ساعت نگه میداریم بعد به سیخ چوبی میزنیم وکف تابه رو خیلی کم رغن میزنیم و با حرارت ملایم میذاریم برشته بشه ولی خیلی خشکش نمی کنیم.

اگر دنبال فهرستی از غذاهای ساده و فوری هستید تا لیست خود را برای روزهایی که وقت یا حوصله غذا پختن ندارید را کامل کنید پیشنهاد ما غذاهای ساندویچی هست. می توانید ساندویچ های مثل هات داگ هم در لیست خود قرار دهید.

البته حتما هات داگ را کبابی کنید تا کالری کمتری داشته باشد و اذیتتان نکند. پیتزا مارگاریتا هم می توانید به لیست خود اضافه کنید چون این پیتزا فقط نیاز به گوجه فرنگی و ریحان دارد و خیلی فوری در 30 دقیقه اماده مصرف است.

همچنین ببینید :